úterý 2. června 2015

Thea Gouverneur - růže

V roce 2007 jsem na vánoce dostala sadu Thea Gouverneur - Just Joey, během příštího roku jsem ji vyšila, ale nikdy jsem ji nevyfotila a "nepublikovala" :-) Tak tady je:
Thea Gouverneur - Just Joey
 Jenže pak jsem ji našla na stránkách They v provedení na černém a protože mi zbylo ještě spousta bavlnek (dokupovala jsem asi 3 přadénka, abych použila max 5 návleků), tak jsem si ji vyšila ještě jednou - tentokrát na černé.

Thea Gouverneur - Just Joey
A protože nejsem troškař a k Just Joey patří ještě Peace Rose, tak jsem opět požádala Ježíška (byl hodný a donesl mi ji) no a už ji mám vyšitou.

Thea Gouverneur - Peace Rose
Teď jen vymyslet vhodný rám a obě zarámovat. Co budu dělat s tou na bílé netuším :-))

6 komentářů:

  1. Nádherné výšivky, na tom čiernom podklade majú svoje čaro...
    Pekný deň,
    Aďka

    OdpovědětVymazat
  2. Nádhera!!!
    Ještě by mě zajímalo, jak výšivky využíváš. Na obrazy, polštáře či jinak?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zatím je mám v krabici, některé zarámované a některé ještě čekají na svou chvíli. Já prostě ráda vyšívám... :-)))

      Vymazat
    2. To je super. Já také vyšívala, teď mám rozvyšívaný jeden ubrus (už roky) a jsem zvědavá, zda to někdy dokončím. A jeden obraz. Prostě jsem začala šít a vyšívání odložila. Proto se ptám, jak výšivky dále využíváš.-)))) Co vyšívaná deka?

      Vymazat
  3. Krasne vysivky, aj vsetky dalsie na blogu. Krasna praca.

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za nakouknutí a milé slovo :-)